دبیرستان پسرانه خاتم الا نبیا ء(ص)شهرستان بم

نشانی: خیابان زید تلفن ۲۳۱۹۲۲۰

دبیرستان پسرانه خاتم الا نبیا ء(ص)شهرستان بم

نشانی: خیابان زید تلفن ۲۳۱۹۲۲۰

سال نو آوری و شکوفایی مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستیژ شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://iran-o2.blogsky.com

سلام
خوشحالم که مدارس هم وارد عرصه بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی جهانی شدن... خصوصا مدارس شهر خودمون کرمان.
این یه قدم بزرگه، بهتون تبریک میگم و امیدوارم روند رو به جلویی داشته باشید و هیچ وقت از کار خسته و ناامید نشید...
من خودم دبیرستان نمونه دولتی دکتر شریعتی (کرمان) درس خوندم و الان دانشجوی دانشگاه باهنر هستم و وبلاگی واسه بچه های دانشگاه زدیم... البته هنوز خیلی جا نیفتاده...
اما توی فکر یه پروژه خیلی بزرگ و کشوری هستم که شکر خدا داره کم کم کاراش تموم میشه.
اونجاست که دیگه دبیرستان و پیش دانشگاهی و دانشگاه یه ارتباط نزدیک و جذاب خواهد داشت...
اگه تمایلی به همکاری دارین حتما به ما خبر بدید...
سال نو بر شما هم مبارک
به امیدی سالی پر از شادی و ثروت و قدرت برای همه جوونای ایرونی...
زنده باد ایران

بمی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.bamcity.blogfa.com

سلام به دوستانم و شما عزیزان دبیرستان خاتم الانبیا و مدیر محترم وبلاگ در ضمن سلام من را به آقای صادقی ریاست دبیرستان من خودم دو سال در این دبیرستان بودم وخوشحالم که همچنین وبلاگی ایجاد نمودید به امید بم زیباتر از گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد