دبیرستان پسرانه خاتم الا نبیا ء(ص)شهرستان بم

نشانی: خیابان زید تلفن ۲۳۱۹۲۲۰

دبیرستان پسرانه خاتم الا نبیا ء(ص)شهرستان بم

نشانی: خیابان زید تلفن ۲۳۱۹۲۲۰

تجلیل از دبیران

طی مراسمی از ساعت  ۱۷ تا ۱۹ روز چهارشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت با حضور معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بم از زحمات ۴۵ نفر از دبیران تجلیل به عمل آمد در این مراسم با شکوه معاون آموزشی اداره برای حاضران سخنرانی کردند و مدیر مدرسه گزارشی از فعالیتهای آموزشی و پرورشی دبیرستان به اطلاع حا ضران رساند

دانش آموزان نیز با اجرای سرود و قرائت مقاله در وصف معلم این جلسه را زینت بخشیدند

یکی از دبیران بازنشسته در این مراسم به بیان خاطرات خود از دوران تدریس پرداخت که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدوی بمی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ http://bamcity.blogfa.com

سلام به برو بچ دبیرستان خاتم من خودم ۲ سال در این دبیرستان درس خواندم خاطرات خوبی دارم وب بسیار زیبا و پر محتئایی دارید من شما را لینک کردم اگه دوست داشتید شما هم وب من را لینک کنید با تشکر

با سلام و سپاس امید است از مطالب مفید شما استفاده کنیم.از اکنون لینک شدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد