دبیرستان پسرانه خاتم الا نبیا ء(ص)شهرستان بم

نشانی: خیابان زید تلفن ۲۳۱۹۲۲۰

دبیرستان پسرانه خاتم الا نبیا ء(ص)شهرستان بم

نشانی: خیابان زید تلفن ۲۳۱۹۲۲۰

تلفن همراه اتمی

یک شرکت ژاپنی تولید کننده تلفن همراه به زودی اولین تلفن همراه دنیا را که مجهز به تراشه های "اتم"، نسل جدید پردازشهای اینتل است وارد بازار می کند.

به گزارش مهر، شرکت ژاپنی "ویلکام"، تولید کننده تلفن همراه، اولین تلفن همراه دنیا را که مجهز به ریزپردازشگر "سنترینو اتم"، نسل جدید تراشه های اینتل است عرضه می کند.

این تلفن همراه که "شارپ D4" نام دارد با سیستم عامل "ویندوز ویستا" عمل می کند و در ابعاد 188 در 84 در 25.9 میلیمتر و وزن 470 گرم است.

صفحه نمایشگر این تلفن همراه از هزار و 24 در 600 پیکسل تشکیل شده است. اتصالات بلوتوث و وای- فای، 1 گیگابایت رم و یک دیسک سخت 40 گیگابایتی از دیگر ویژگیهای فنی این تلفن همراه- رایانه جیبی است.

"شارپ D4" مجهز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی، حافظه قابل افزایش با کارت حافظه میکرو اس دی و میزان کننده تلویزیون است.

فروش این تلفن همراه از نیمه ماه ژوئن و با قیمت هزار و 272 دلار آغاز می شود.

شرکت "ویلکام" که تا پایان ماه مارس 4 درصد از بازار تلفن همراه ژاپن را در اختیار داشته است، اعلام کرد که تا پایان سال جاری و با عرضه "شارپ D4" تعداد کاربران خود را از 50 هزار به 100 هزار نفر برساند.

شرکت اینتل نسل جدیدی از پردازشگرهای بسیار کوچک خود را با عنوان "اتم" در نمایشگاه سبیت 2008 معرفی کرد که ویژه استفاده از در ابزارهای الکترونیکی کوچک همراه است.

این تراشه، ویژه "رایانه های جیبی تلفنی" (PDA Phone)، تلفنهای همراه و دستگاههای "جی پی اس" با مصرف کم انرژی ساخته شده است و امکان دسترسی آسان به اینترنت از طریق این دستگاهها، انجام بازیهای رایانه ای سه بعدی پیشرفته و تماشای فیلمهای با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد